Bρήκαν "τσιμενταρισμένο" πτώμα ....στο Διακοπτο Αχαΐας

Έγκλημα που θυμίζει υποθέσεις απο εκτελέσης και στην συνέχεια εξαφανίσεις πτωμάτων μαφιόζων ...αλλά και την πρώτη γενιά του συνδικάτου του εγκλήματος όπου μέλος της συμμορίας είχε εκτελεστεί και στην συνέχεια τσιμενταριστεί ,ανακαλύφθηκε χθες στο Διακοπτό Αχαΐας όπου βρέθηκε το πτώμα άνδρα που αγνοείτο απο την Αθήνα θαμμένο και τσιμενταρισμένο μέσα σε υπόγειο κατοικίας και στο χώρο που είχε τοποθετηθεί μια ντουζιέρα
Ειδικότερα πτώμα ανδρός σε αποσύνθεση, αγνώστων λοιπών στοιχείων, εντόπισαν χθες στις 7 η ώρα το απόγευμα οι αστυνομικές αρχές θαμμένο κάτω από το...

δάπεδο ντουζιέρας στο υπόγειο κατοικίας στο Διακοπτό Αχαΐας, κατά τη διάρκεια έρευνας άνδρα που αγνοείτο από τις 23 Μαΐου του 2009 από την περιοχή των Αθηνών.
Το σώμα είχε τοποθετεί σε σημείο όπου υπήρχε παλαιότερα μπανιέρα. Στη συνέχεια καλύφθηκε με αδρανή υλικά και τσιμέντο πάχους 10 εκατοστών. Πάνω του είχαν τοποθετηθεί πλακάκια.
Οπως ανακοινώθηκε από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (ΓΑΔΑ), μετά την πρώτη εξέταση του πτώματος από τον ιατροδικαστή Πατρών, το πτώμα μεταφέρθηκε στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια του θανάτου του και να βρεθεί η ταυτότητά του με τη μέθοδο του DNA.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αξιωματικών της Αστυνομίας, πρόκειται για έγκλημα που έγινε πριν από ένα έτος, όταν στην κατοικία στο Διακοπτό έμενε αλλοδαπή, η οποία μετά τις τροποποιήσεις στο μπάνιο και την κατασκευή ντουζιέρας εγκατέλειψε το σπίτι και εξαφανίστηκε.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου