Ποιο ειναι το χειρότερο αμάξι για το περιβάλλον;

ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ..

Τα φιλικά προς το περιβάλλον αμάξια αυξάνονται ολοένα μιας και ο πλανήτης ειναι τόσο μολυσμένος που ακόμα και αυτό το λίγο που μπορεί ο καθένας να γλιτώσει με το αμάξι του ειναι καλό. Σε έρευνα που εγινε βρέθηκε οτι το αμάξι που προκαλεί τη χειρότερη ζημιά στο περιβάλλον είναι...
Η Lamborghini Murcielago ενώ αυτό που κάνει το λιγότερο κακό ειναι το...
Toyota iQ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου