skip to main |
skip to sidebar
Οι πρώτοι και καλύτεροι στην έρευνα αγοράς στα Καφέ της πόλης είναι οι πιτσιρικάδες που παρακολουθούν με τους φίλους τους το μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής σε πλατείες και πεζόδρομους.
Τα sms φεύγουν με ταχύτητα από το ένα κινητό στο άλλο: «Πόσο κάνει η μπύρα;», «έχει καλό φρέντο;», «πόσες τηλεοράσεις υπάρχουν;».
Οι μικρότερες ηλικίες έχουν πιο καθαρό μυαλό, αχαλίνωτη ευθυκρισία και λιγότερη σκοπιμότητα, αφού δεν έχουν τις «δεσμεύσεις» των μεγάλων που μερικές φορές πηγαίνουν και σε μαγαζιά που δεν τους αρέσουν αλλά το κάνουν γιατί έχουν κάποια «προσωπική υποχρέωση» προς τον ιδιοκτήτη.
Η κρίση περιόρισε την κατά κεφαλήν κατανάλωση, οπότε το ευρώ ξοδεύεται πρωτίστως εκεί που συμφέρει τον καταναλωτή.
Καιρός ήταν...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου