
Οσον αφορά την Εθνική μας ομάδα και τα σενάρια πρόκρισης στους «16» του Mundial δύο είναι τα δεδομένα και από εκεί και πέρα υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι.
Το πρώτο ότι δεν πρέπει να χάσουμε από την Αργεντινή. Αν χάσουμε, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ σενάριο που να μας ευνοεί. Θα υπήρχε μόνο αν είχαμε πετύχει τρίτο γκολ με τη Νιγηρία.
Tο δεύτερο είναι ότι η Εθνική μας μετά την ολοκλήρωση του ομίλου μπορεί να είναι ακόμα και ΠΡΩΤΗ (εντελώς τρελό αλλά υπαρκτό), αλλά και τέταρτη στον όμιλό της αν χάσει από την Αργεντινή και η Νιγηρία κερδίσει τη Ν. Κορέα.
Το SentraGoal αναλύει τα σενάρια πρόκρισης για την Εθνική και τι συμβαίνει αναλυτικά στις τρεις περιπτώσεις ισοβαθμιών που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και είναι στους 3 βαθμούς (τριπλή με Ν. Κορέα και Νιγηρία και την Εθνική μας σίγουρα αποκλεισμένη), στους 4 βαθμούς (διπλή ισοβαθμία με Ν. Κορέα και το ένα μόλις ενδεχόμενο να ευνοηθεί η Εθνική) και στους 6 βαθμούς (τριπλή ισοβαθμία με Αργεντινή και Ν. Κορέα και το ακραίο σενάριο να νικήσουμε την Αργεντινή και να αποκλειστούμε από τους «16»)...
-Η Ελλάδα περνάει σίγουρα αν...
Α) Πάρει ισοπαλία από την Αργεντινή και η Νιγηρία κερδίσει την Κορέα. Τελική βαθμολογία: Αργεντινή 7, Ελλάδα 4, Ν. Κορέα 3, Νιγηρία 3
Β) Νικήσει την Αργεντινή και η Ν. Κορέα δεν κερδίσει (ισοπαλία ή ήττα) τη Νιγηρία
-Η Ελλάδα αποκλείεται σίγουρα αν...
Α) Χάσει από την Αργεντινή, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα στον αγώνα της Ν. Κορέας με τη Νιγηρία
Β) Πάρει ισοπαλία από την Αργεντινή και η Ν. Κορέα κερδίσει τη Νιγηρία
Γ) Αν πάρει ισοπαλία από την Αργεντινή και με η Ν. Κορέα με το ίδιο σκορ έρθει ισόπαλη με τη Νιγηρία
Δ) Αν κερδίσει την Αργεντινή και με το ίδιο ακριβώς σκορ κερδίσει και η Ν. Κορέα τη Νιγηρία!
-Τι ισχύει στις ισοβαθμίες
Α) Τριπλή ισοβαθμία στους 6 βαθμούς
Κερδίζουμε την Αργεντινή και η Κορέα κερδίζει τη Νιγηρία. Αργεντινή, Ελλάδα και Ν. Κορέα τερματίζουν στους 6 βαθμούς. Τα πάντα θα κριθούν από τα γκολ στα δύο παιχνίδια. Στις απλές νίκες (με ένα γκολ διαφορά) προκρίνονται η Αργεντινή και η Ν. Κορέα.
Για να προκριθεί η Ελλάδα στους 6 βαθμούς και στην τριπλή ισοβαθμία θα πρέπει να κερδίσει την Αργεντινή με ένα γκολ περισσότερο στη διαφορά του σκορ (εμείς με 2-0 την Αργεντινή και η Κορέα με 1-0 τη Νιγηρία) σε σχέση με τη νίκη της Κορέας. Σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε καλύτερο γκολ αβερέιτζ από τους Κορεάτες. Εμείς θα είμαστε στο +1 και οι Κορεάτες στο 0.
Στο δια ταύτα η τριπλή ισοβαθμία δεν μας ευνοεί ούτε στους 6 βαθμούς. Με άλλα λόγια υπάρχει το ακραίο σενάριο ελληνικής νίκης επί της Αργεντινής και αποκλεισμού αν η Κορέα νικήσει την Αργεντινή με το ίδιο σκορ τη Νιγηρία.
Μην πάμε βεβαίως σε ακόμα πιο ακραία σενάρια, όπως για παράδειγμα να κερδίσουμε εμείς 3-0 την Αργεντινή και η Κορέα 3-0 τη Νιγηρία και να περάσουμε εμείς με τους Κορεάτες και να μείνουν έξω οι Αργεντινοί...
Β) Διπλή ισοβαθμία στους 4 βαθμούς
Για την Εθνική μας αποτελεί το πιο πιθανό σενάριο πρόκρισης. Στους 4 πόντους μπορούμε να ισοβαθμήσουμε με την Κορέα με δύο ισοπαλίες την τρίτη αγωνιστική. Και πάλι η Εθνική μας έχει ντεζαβαντάζ αν τα αποτελέσματα στις δύο ισοπαλίες στο Αργεντινή ? Ελλάδα και Ν. Κορέα ? Νιγηρία είναι τα ίδια, δηλαδή 0-0, 1-1, 2-2 κ.ο.κ. Η Ν. Κορέα προκρίνεται αν εκείνη έρθει ισόπαλη 0-0 με τη Νιγηρία και εμείς 1-1 με την Αργεντινή.
Θα έχουμε και οι δύο γκολ αβερέιτζ 3-4 (-1) και θα φτάσουμε στο τρίτο κριτήριο με το μεταξύ μας ματς και τη νίκη των Κορεατών στην πρεμιέρα.
Περίπτωση να προκριθούμε στην ισοβαθμία στους 4 βαθμούς υπάρχει μόνο αν η δική μας ισοπαλία είναι με δύο γκολ διαφορά στο τελικό σκορ!
Αν δηλαδή η δική μας ισοπαλία με την Αργεντινή είναι στο 2-2 και της Κορέας στο 0-0 (ή αντίστοιχα στο 3-3 και 1-1 κ.ο.κ.)! Σε αυτή την περίπτωση η Κορέα θα μείνει στο 3-4 (-1), εμείς θα πάμε στο 4-5 (-1), αλλά θα ευνοηθούμε από το δεύτερο κριτήριο ισοβαθμίας που είναι η καλύτερη επίθεση συνολικά.
Γ) Τριπλή ισοβαθμία στους 3 βαθμούς
Συμβαίνει με ήττα δική μας από την Αργεντινή και νίκη της Νιγηρίας επί της Ν. Κορέας. Ισοβαθμούμε στους 3 βαθμούς εμείς, η Νιγηρία και η Ν. Κορέα. Σε αυτό το ενδεχόμενο (ίσως το πιθανότερο σενάριο εξέλιξης του ομίλου) περνάει σίγουρα η Νιγηρία! Για να συμβεί θα πρέπει εμείς να χάσουμε μίνιμουμ 1-0 από την Αργεντινή και η Ν. Κορέα μίνιμουμ 1-0 από τη Νιγηρία. Και εμείς και η Κορέα θα πάμε στο -2 στο γκολ αβερέιτζ (2-4 εμείς και 3-5 η Κορέα) και η Νιγηρία θα είναι στο -1 (2-3) από -2 που έχει τώρα (1-3).
-Για να προκριθεί η Ελλάδα πρώτη από τον όμιλό της!
Α) Διπλή ισοβαθμία με την Αργεντινή στους 6 βαθμούς
Δεν μας αρκεί η... απλή νίκη με την ομάδα του Μαραντόνα αλλά θα πρέπει να την κερδίσουμε με 3-0! Σε αυτή την περίπτωση το δικό μας γκολ αβερέιτζ θα γίνει 5-3 (+2) και των Αργεντινών 5-4 (+1) και θα περάσουμε ως πρώτοι σε ένα σενάριο απόλυτης επιστημονικής φαντασίας...
Β) Τριπλή ισοβαθμία με Αργεντινή και Κορέα στους 6 βαθμούς
Εμείς θα πρέπει να νικήσουμε με 3-0 την Αργεντινή και η Κορέα να μην νικήσει με περισσότερα από δύο γκολ διαφορά τη Νιγηρία! Σε αυτή την περίπτωση εμείς θα είμαστε στο +2, Αργεντινοί και Κορεάτες στο +1, εμείς θα είμαστε πρώτοι και οι άλλοι δύο ας τα βρουν μεταξύ τους...










0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου