Ο αριθμός των fans που έχει μια εταιρική σελίδα στο Facebook δεν είναι το σημαντικότερο σημείο αξιολόγησής της. Μια σελίδα με 1.000 ενεργούς fans που σχολιάζουν, συζητούν και εκφράζουν την άποψή τους για το brand είναι σημαντικότερη και πιο ισχυρό εργαλείο marketing από μία σελίδα με 10.000 fans όπου τα μόνα “likes” προέρχονται από τους υπαλλήλους της εταιρείας.Όταν βέβαια ο αριθμός των fans μιας σελίδας φτάνει στα μερικά εκατομμύρια χρήστες τότε τα πράγματα αλλάζουν. Αυτές είναι λοιπόν οι σελίδες στο Facebook που έχουν ξεπεράσει το “ψυχολογικό” όριο των 10.000.000 fans. Για να δουμε ποιες είναι:1. Texas Hold’em Poker 21.567.458
2. Michael Jackson 17.056.773
3. Facebook 14.231.316
4. Lady Gaga 13.687.838
5. Family Guy 13.448.574
6. Mafia Wars 13.207.116
7. Vin Diesel 12.307.764
8. Barack Obama 11.362.948
9. Starbucks 11.055.355
10. House 10.823.314
11. Megan Fox 10.313.803
12. The Twilight Saga 10.256.330
Αν τώρα ψάχναμε να βρούμε τις 10 μεγαλύτερες σε αριθμό fans εταιρικές σελίδες τότε η κατάταξη θα είχε ως εξής:
Σελίδα Fans*
1. Facebook 14.231.316
2. Starbucks 11.055.355
3. YouTube: 9.103.733
4. Coca Cola: 8.662.696
5. Skittles: 7.262.774
6. Oreo: 7.201.810
7. Red Bull: 7.020.622
8. Victoria’s Secret: 5.458.453
9. Live Messenger: 5.007.174
10. iTunes: 4.820.999
Πριν αρχίσετε όμως να σκέφτεστε πως θα φτάσετε σε τέτοια νούμερα θα πρέπει πρώτα να καταστρώσετε μια στρατηγική για το πως θα κάνετε τους fans που έχει ήδη η σελίδα σας (αν έχετε) ενεργούς. Στην πράξη αποδεικνύεται ότι ο μεγάλος αριθμός fans είναι απλώς μια ευχάριστη “παρενέργεια”, δεν πρέπει να είναι ο στόχος.
http://totefteri.blogspot.com/2010/07/facebook_26.html







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου