«Περήφανοι στο τέλος»

 

Ο Φαμπιάν Κανόμπιο φρόντισε στην πρώτη παράστασή του επί ελληνικού εδάφους να καταθέσει κάποια πρώτα δείγματα γραφής. O 30χρονος άσος, στην πρώτη εν Ελλάδι συνέντευξή του, μιλά στην «Εξέδρα» για τις πρώτες του εντυπώσεις από το νέο ξεκίνημα στην καριέρα του, για το τρίτο παιδί που ετοιμάζεται να αποκτήσει και που θα γίνει... ΑΕΛ από κούνια, αλλά και για την πολυτέλεια της Λάρισας να διαθέτει πλειάδα καλών ποδοσφαιριστών.

Αναλυτικά η συνέντευξη

- Ποια η πρώτη σου γεύση από την πρεμιέρα εναντίον του Ατρομήτου;

«Ενιωσα πολύ καλά στην πρώτη μου συμμετοχή. Είμαι πολύ χαρούμενος με την όλη προσπάθεια. Χρειαζόμασταν τη νίκη, ιδιαίτερα από τη στιγμή που ήταν το πρώτο παιχνίδι μπροστά στο κοινό μας. Θέλαμε τους τρεις βαθμούς και ευτυχώς τα καταφέραμε». 

- Στο ματς με τον Ατρόμητο ήρθες από τον πάγκο, όπως και ο Κουζέν, ενώ ο Γκέρεμι δεν αγωνίστηκε ούτε λεπτό. Παράξενο για τα ελληνικά δεδομένα να μένουν τόσα «αστέρια» στον πάγκο...

«Αυτό δείχνει τις πολλές εναλλακτικές επιλογές που διαθέτει η ΑΕΛ. Το ρόστερ αποτελείται από πολύ σημαντικούς παίκτες, που μπορούν να βοηθήσουν ανά πάσα ώρα και στιγμή. Για μένα το πιο σημαντικό όμως στο πλαίσιο αυτό είναι να μην αποδεχτεί κανείς αναντικατάστατος. Αν υπάρξει τραυματισμός ή κάποιος δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση φαίνεται ότι υπάρχει... αντίδοτο. Αυτό σημαίνει ομάδα». 

- Θεωρείς ότι η διακοπή του πρωταθλήματος θα λειτουργήσει ευεργετικά τόσο για σένα όσο και για ολόκληρη την ομάδα;

«Ναι, θα μου κάνει καλό να δουλέψω και να φθάσω σε μεγαλύτερο βαθμό ετοιμότητας. Μετά θα είμαι σε αρκετά καλό επίπεδο από άποψη φυσικής κατάστασης για να βοηθήσω περισσότερο. Θεωρώ πως ο χρόνος είναι σύμμαχος για όλους και ότι από αγώνα σε αγώνα θα εμφανιζόμαστε βελτιωμένοι. Κακά τα ψέματα, αρκετοί παίκτες ενσωματώθηκαν το τελευταίο διάστημα και σίγουρα χρειάζεται χρόνος για να χτίσει την ομάδα ο Παπακώστας».

- Με το «καλημέρα» η ΑΕΛ έδειξε ικανή για καλή πορεία. Μέχρι πού νομίζεις ότι μπορείτε να φθάσετε;

«Το πρότζεκτ που τέθηκε υπόψη τόσο σε μένα όσο και στους υπόλοιπους συμπαίκτες μου είναι να πρωταγωνιστήσουμε και να πάμε ψηλά. Αυτήν τη στιγμή όμως δεν θέλω να πω ότι θα τερματίσουμε σε κάποια συγκεκριμένη θέση. Δεν είμαι αυτής της νοοτροπίας. Βήμα βήμα, παιχνίδι με παιχνίδι και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο. Ελπίζω τότε, κοιτάζοντας πίσω, να είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που πετύχαμε».

- Πρώτες εντυπώσεις από την πόλη στη Λάρισα και τη ζωή στην Ελλάδα;

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πάντα μου άρεσαν οι μικρές πόλεις, που έχεις δίπλα σου ό,τι θέλεις. Και η οικογένειά μου έχει αρχίσει να προσαρμόζεται, επομένως όλα βαίνουν καλώς. Βρίσκομαι σε μια διαδικασία να φτιάξουμε το... νοικοκυριό, να βάλω τηλέφωνο, να μου συνδέσουν τη δορυφορική τηλεόραση».

- Από την πρώτη στιγμή έφερες μαζί σου και ολόκληρη την οικογένεια και από ό,τι μαθαίνουμε η γυναίκα σου Ροσάνα είναι έγκυος και τον Γενάρη περιμένεις να γίνει μπαμπάς για τρίτη φορά...

«Εχω έναν γιο, τον Νταμιάν, που είναι δυόμισι ετών, και έχει γεννηθεί στο Βίγκο, και τη Φιορέλα (11 μηνών), που έχει γεννηθεί στο Βαγιαδολίδ. Περιμένουμε πλέον το τρίτο μας παιδί, που μάλλον θα είναι κορίτσι και θα γεννηθεί στην Ελλάδα».

- Επομένως, ούτως η άλλως, η Λάρισα θα μείνει χαραγμένη για πάντα στη μνήμη σου;

«Υπό αυτή την έννοια και από τη στιγμή που θα γεννηθεί το τρίτο μου παιδί εδώ, ναι. Θα είναι ΑΕΛ από κούνια».

- Εχει γραφτεί κατά καιρούς ότι η μητέρα σου έπαιζε μεγάλο ρόλο στις αποφάσεις που αφορούσαν την επαγγελματική καριέρα σου και σε ακολουθεί στις ομάδες σου. Αληθεύει;

«Στο ξεκίνημά μου είχε έρθει και στην Ισπανία. Με στηρίζει. Από τη στιγμή που έκανα οικογένεια, το συζητάμε με τη γυναίκα μου, ενώ θεωρούμε ότι κάναμε πολύ καλή επιλογή ερχόμενοι στη Λάρισα».

- Ψάχνοντας  βρήκαμε ότι άλλος ένας Κανόμπιο έχει αγωνιστεί στην Ελλάδα. Ο αδερφός σου, Κάρλος, τη σεζόν 2008-2009 (για επτά παιχνίδια) είχε παίξει στον Μακεδονικό. Τον συμβουλεύτηκες για να έρθεις στην Ελλάδα;

«Ο αδερφός μου ήταν πολύ ευχαριστημένος από την Ελλάδα, αν και είχε κάποια προβλήματα με την ομάδα. Του άρεσε η Θεσσαλονίκη. Οταν τον ρώτησα, μου είπε: 'Μην το σκέφτεσαι. Πήγαινε'. Οι όποιες αμφιβολίες είχα διαλύθηκαν. Και για την ώρα, δεν το μετανιώνω. Ο κόσμος της Λάρισας είναι πολύ ευγενικός μαζί μας και με διάθεση να μας βοηθήσει. Ηδη έχω μάθει και τις πρώτες ελληνικές λέξεις 'καλημέρα', 'καλησπέρα', 'παρακαλώ'».

- Εχεις προλάβει να μιλήσεις με τους Πάμπλο Κοντρέρας και Πάμπλο Γκαρσία, με τους οποίους είχες συνυπάρξει στη Θέλτα;

«Είχα μιλήσει στο τηλέφωνο και μου είπαν τα καλύτερα για τον τρόπο που τους φέρονται, αλλά και για την 'καυτή' ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί. Θα επιδιώξω σύντομα να τους δω και από κοντά».

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου