Η καταναλωτική μάχη του κλικαρίσματος!
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το eBay International Market (eIM) σε on line επισκέπτες το πρώτο εξάμηνο του 2010 και με κριτήριο τα πιο 5 πιο ...δημοφιλή technology keywords που «χτυπήθηκαν» το δεδομένο χρονικό διάστημα, οι Έλληνες ψηφίζουν….κινητά! Πιο συγκεκριμένα, στη κορυφή της λίστας των προτιμήσεων βρίσκεται το iPhone, ακολουθεί η λέξη Nokia, μετά η HTC και την πεντάδα συμπληρώνει η λέξη «laptop».
Το γεγονός πως τα κινητά τηλέφωνα και οι φορητές συσκευές αποτελούν «top αγοραστικό προορισμό» για τους Έλληνες δεν θα πρέπει να μας παραξενεύει αφού σύμφωνα με έρευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας το 2010, οι Έλληνες προτιμούν ενημέρωση, διασκέδαση και επικοινωνία μέσω Internet.
Σύμφωνα με την έκθεση της ΚτΠ, οι Έλληνες προτιμούν τα emails και τα sms για να επικοινωνήσουν, ενώ αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς η συμμετοχή σε fan pages.
Μάλιστα, στο 24% των Ελλήνων προτιμά τα emails και τα SMS αφού δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν καθημερινά, ενώ πάνω από τους μισούς Ευρωπαίους στέλνουν τουλάχιστον ένα email την ημέρα. Από αυτούς, η μεγάλη πλειοψηφία αφορά τους νέους, αφού η ηλεκτρονική επικοινωνία είναι τριπλάσια στις νέες ηλικίες σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό της Ελλάδας.
Σύμφωνα με έρευνα της Centrum (πηγή: Ημερησία) λόγω του σημερινού οικονομικού περιβάλλοντος οι ‘Ελληνες καταναλωτές προσπαθούν να δημιουργήσουν όμορφες στιγμές, και το δικό τους κόσμο επικοινωνίας, διασκέδασης ή εργασίας, στο σπίτι τους ή σε σπίτια φίλων και χρησιμοποιώντας κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές.
Τα social media, το Internet και το Facebook δίνουν την αίσθηση της ασφάλειας, της δύναμης και του ελέγχου στους καταναλωτές και τους επιτρέπουν ανέξοδη διασκέδαση, συνεχή ενημέρωση και διαρκή επαφή με τα αγαπημένα τους πρόσωπα 24 ώρες την ημέρα!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου