Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Nielsen η εκδήλωση σημείωσε ποσοστό 10% στις ηλικίες 12-34 που αποτελεί το target group του MTV, αύξηση 33% συγκριτικά με τη περασμένη διοργάνωση.
Τα φετινά VMA μάλιστα ήταν τα πιο επιτυχημένα από πλευράς τηλεθέασης σε διάρκεια οκτώ ετών-από τα αντίστοιχα του 2002- ενώ είναι το τρίτο καλύτερο ποσοστό τηλεθέασης στην ιστορία του MTV. O πρόεδρος των MTV Networks, Van Toffler δήλωσε ότι «Κάθε χρόνο το MTV γιορτάζει τη μουσική και την μοναδική δημιουργικότητα των καλλιτεχνών, με τους οποίους έχουμε το προνόμιο να συνεργαζόμαστε όλη τη χρονιά.»
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου