Η έρευνα "Εγκλωβισµένοι σε τιµές-καρµπόν οι καταναλωτές", είναι ερασιτεχνική;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiu2UoAxcvKfqpY6EwAuigF2lULgwc7z_kZtGdvcPp7LAeqlqXRuzjz-u6sAaym1tID_1jsPElW7vuwUsJV5hbjuyj-tHdFEUt6asZ9TkINyI-BnGKhxgVozK1nt21DovYjnQyrFcJfxCCr/s1600/adena.gr+12sept+(19).jpg
Γιατί το www.adena.gr διαφωνεί και την χαρακτηρίζει παραπλανητική!
Με αυτό τον τίτλο ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ "ήταν έρευνα που έκαναν «ΤΑ ΝΕΑ», µε βάση τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιµών, σε 6 µμεγάλες αλυσίδες. Έδειχνε ότι ο ανταγωνισµός δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε στην ελληνική αγορά. Εξετάζοντας (γράφουν) τις τιµές 29 βασικών προϊόντων, τα οποία επελέγησαν τυχαία (!!!) , προκύπτει ότι οι καταναλωτές που θα θελήσουν να τα αγοράσουν µε δυσκολία θα βρουν αξιοσηµείωτες διαφορές στις τιµές ανάµεσα στις έξι αλυσίδες σούπερ µάρκετ.
Οι ενστάσεις (μας): Η συντάκτης-ρεπόρτερ -ερευνήτρια Δήμητρα Σκούφου πρέπει να είναι η μοναδική καταναλώτρια, που αγνοεί ότι...

Δειτε εδώ τυη συνέχεια

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου