Γιατί το www.adena.gr διαφωνεί και την χαρακτηρίζει παραπλανητική!
Με αυτό τον τίτλο ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ "ήταν έρευνα που έκαναν «ΤΑ ΝΕΑ», µε βάση τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιµών, σε 6 µμεγάλες αλυσίδες. Έδειχνε ότι ο ανταγωνισµός δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε στην ελληνική αγορά. Εξετάζοντας (γράφουν) τις τιµές 29 βασικών προϊόντων, τα οποία επελέγησαν τυχαία (!!!) , προκύπτει ότι οι καταναλωτές που θα θελήσουν να τα αγοράσουν µε δυσκολία θα βρουν αξιοσηµείωτες διαφορές στις τιµές ανάµεσα στις έξι αλυσίδες σούπερ µάρκετ.
Οι ενστάσεις (μας): Η συντάκτης-ρεπόρτερ -ερευνήτρια Δήμητρα Σκούφου πρέπει να είναι η μοναδική καταναλώτρια, που αγνοεί ότι...
Δειτε εδώ τυη συνέχεια
Η έρευνα "Εγκλωβισµένοι σε τιµές-καρµπόν οι καταναλωτές", είναι ερασιτεχνική;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου