Μετά τη μείωση των μετακινήσεων με Ι.Χ., εξαιτίας της κατακόρυφης αύξησης της βενζίνης, αλλαγές φαίνεται ότι συντελούνται και στο χάρτη των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, με την επιβατική κίνηση να έχει μειωθεί κατά 0,5%.
Η χρήση του μετρό μειώθηκε το πρώτο οκτάμηνο του 2010 κατά 2,5%, ενώ η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στη χρήση του ηλεκτρικού κατά 8%, κυρίως λόγω των μειωμένων δρομολογίων από τα έργα αναβάθμισης της...
σιδηρογραμμής.
Την ίδια στιγμή, κεντρικοί δρόμοι της Αθήνας φαίνεται ότι έχουν αποσυμφοριστεί από την αυξημένη κίνηση, με τη μέση ταχύτητα κίνησης των Ι.Χ. να εμφανίζεται βελτιωμένη κατά 20% σε σχέση με το 2009, όπως στην περίπτωση της Βασιλίσσης Σοφίας.
Στη λεωφόρο Βουλιαγμένης για διαδρομή μήκους 4,5 χιλιομέτρων από το ύψος του σταθμού του μετρό στον Αγιο Δημήτριο προς το κέντρο, ο χρόνος μετακίνησης σε ώρες αιχμής έπεσε από τα 47 στα 23 λεπτά.
Εξαίρεση από τον γενικό κανόνα της αποσυμφόρησης αποτελεί ο Κηφισός αλλά και η λεωφόρος Αλεξάνδρας, η οποία διατηρεί αμείωτη την κίνηση σε όλο το μήκος της. Παρόλα αυτά, οι επιβάτες εξακολουθούν να μη μετακινούνται με τα δημόσια μέσα. Η διοίκηση του ΟΑΣΑ αποδίδει το γεγονός κατά κύριο λόγο στη μείωση του συνολικού αριθμού μετακινήσεων, καθώς οι πολίτες έχουν μειώσει τις περιττές μετακινήσεις για ψυχαγωγία, ενώ και οι πορείες διαμαρτυρίας στο κέντρο, δεν διευκόλυναν καθόλου την αύξηση χρήσης λεωφορείου ή τρόλεϊ στο κέντρο.
Σε πτωτική πορεία βρίσκονται και τα έσοδα του ΟΑΣΑ, καθώς στο πρώτο οκτάμηνο του 2010 η πτώση αγγίζει το 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στελέχη του Οργανισμού σημειώνουν πως μερίδιο ευθύνης φέρει και η εφαρμογή του Ενιαίου Εισιτηρίου διάρκειας 1,5 ώρας από το οποίο εμφανίζει μείωση εσόδων από εισιτήρια και το μετρό. Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι επιβάτες έχουν στραφεί στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, η τιμή των οποίων είχε μειωθεί.
Τέλος, ανοικτή πληγή παραμένει το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης στα μέσα, η οποία φτάνει το 25% στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ.
Η χρήση του μετρό μειώθηκε το πρώτο οκτάμηνο του 2010 κατά 2,5%, ενώ η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στη χρήση του ηλεκτρικού κατά 8%, κυρίως λόγω των μειωμένων δρομολογίων από τα έργα αναβάθμισης της...
σιδηρογραμμής.
Την ίδια στιγμή, κεντρικοί δρόμοι της Αθήνας φαίνεται ότι έχουν αποσυμφοριστεί από την αυξημένη κίνηση, με τη μέση ταχύτητα κίνησης των Ι.Χ. να εμφανίζεται βελτιωμένη κατά 20% σε σχέση με το 2009, όπως στην περίπτωση της Βασιλίσσης Σοφίας.
Στη λεωφόρο Βουλιαγμένης για διαδρομή μήκους 4,5 χιλιομέτρων από το ύψος του σταθμού του μετρό στον Αγιο Δημήτριο προς το κέντρο, ο χρόνος μετακίνησης σε ώρες αιχμής έπεσε από τα 47 στα 23 λεπτά.
Εξαίρεση από τον γενικό κανόνα της αποσυμφόρησης αποτελεί ο Κηφισός αλλά και η λεωφόρος Αλεξάνδρας, η οποία διατηρεί αμείωτη την κίνηση σε όλο το μήκος της. Παρόλα αυτά, οι επιβάτες εξακολουθούν να μη μετακινούνται με τα δημόσια μέσα. Η διοίκηση του ΟΑΣΑ αποδίδει το γεγονός κατά κύριο λόγο στη μείωση του συνολικού αριθμού μετακινήσεων, καθώς οι πολίτες έχουν μειώσει τις περιττές μετακινήσεις για ψυχαγωγία, ενώ και οι πορείες διαμαρτυρίας στο κέντρο, δεν διευκόλυναν καθόλου την αύξηση χρήσης λεωφορείου ή τρόλεϊ στο κέντρο.
Σε πτωτική πορεία βρίσκονται και τα έσοδα του ΟΑΣΑ, καθώς στο πρώτο οκτάμηνο του 2010 η πτώση αγγίζει το 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στελέχη του Οργανισμού σημειώνουν πως μερίδιο ευθύνης φέρει και η εφαρμογή του Ενιαίου Εισιτηρίου διάρκειας 1,5 ώρας από το οποίο εμφανίζει μείωση εσόδων από εισιτήρια και το μετρό. Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι επιβάτες έχουν στραφεί στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, η τιμή των οποίων είχε μειωθεί.
Τέλος, ανοικτή πληγή παραμένει το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης στα μέσα, η οποία φτάνει το 25% στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου