Έρευνα με θέμα: Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του internet ως μέσου για αγορές προϊόντων/υπηρεσιών Διαβάστε περισσότερα: CLOPYPASTE: Έρευνα με θέμα: Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του internet ως μέσου για αγορές προϊόντων/υπηρεσιών http://clopyandpaste.blogspot.com/2010/10/internet_11.html#ixzz121POQ7NT Under Creative Commons License: Attribution


Όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη θα μπορούσε να βοήθησει τη διδα Κατερίνα Κεπενέκου, φοιτήτρια του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας στη συμπλήρωση (θα χρειαστούν περίπου 10 λεπτάτου ερωτηματολογίου εδώ και να προσθέσει μ' αυτόν τον τρόπο το λιθαράκι του στην ολοκλήρωση της πτυχιακής της εργασίας.

Ο χαρακτήρας του ερωτηματολογίου είναι αυστηρά επιστημονικός. Όλες οι πληροφορίες που δίνονται θα τηρηθούν με απόλυτη εχεμύθεια και η πλήρης ανωνυμία είναι εξασφαλισμένη. Σε κανένα σημείο του ερωτηματολογίου δε γίνεται αναφορά σε μεμονωμένα στοιχεία ατόμων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν έχετε ήδη κάνει αγορές μέσω internet μη προχωρήσετε στην συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου