Δραματική η κατάσταση στα κανάλια με την ραγδαία πτώση των διαφημιστικών εσόδων, παρά την αύξηση της τηλεθέασης λόγω κρίσης. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής επικοινωνίας του Mega, Χάρης Γούλιος στην εκπομπή 12-1 του Σαββάτου στον Flash 96, έχουμε επιστρέψει στο 2002, με την ανάπτυξη που σημειώθηκε τα τελευταία χρόνια να έχει εξαφανιστεί.
Και μάλιστα, όπως δηλώνει, όταν η Ελλάδα βρίσκεται στην 4η θέση των χωρών με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση - πρώτη η Αμερική και ακολουθεί η Ουγγαρία. Ανέφερε ότι μόνο τον Οκτώβριο υπήρξε μεγάλη πτώση τηλεοπτικής διαφήμισης στο 40% και όπως εκτιμάται η χρονιά θα κλείσει στο 25% , λαμβάνοντας υπόψη και την....
περσινή μείωση.
Όταν ο κόσμος θα βλέπει διαφημιστικό διάλλειμα, θα πρέπει πλέον να χαίρεται γιατί θα σημαίνει ότι δεν θα κοπεί η σειρά που παρακολουθεί δηλώνει, αναφέρει ωστόσο ότι, όπως λέχθηκε και στο χθεσινό συνέδριο διαφημιστών στο οποίο παρευρέθησαν στελέχη από όλα τα κανάλια, διεθνώς η διαφημιστική αγορά είναι σε ανάκαμψη πράγμα αισιόδοξο.
enimerosi24
Και μάλιστα, όπως δηλώνει, όταν η Ελλάδα βρίσκεται στην 4η θέση των χωρών με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση - πρώτη η Αμερική και ακολουθεί η Ουγγαρία. Ανέφερε ότι μόνο τον Οκτώβριο υπήρξε μεγάλη πτώση τηλεοπτικής διαφήμισης στο 40% και όπως εκτιμάται η χρονιά θα κλείσει στο 25% , λαμβάνοντας υπόψη και την....
περσινή μείωση.
Όταν ο κόσμος θα βλέπει διαφημιστικό διάλλειμα, θα πρέπει πλέον να χαίρεται γιατί θα σημαίνει ότι δεν θα κοπεί η σειρά που παρακολουθεί δηλώνει, αναφέρει ωστόσο ότι, όπως λέχθηκε και στο χθεσινό συνέδριο διαφημιστών στο οποίο παρευρέθησαν στελέχη από όλα τα κανάλια, διεθνώς η διαφημιστική αγορά είναι σε ανάκαμψη πράγμα αισιόδοξο.
enimerosi24
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου