skip to main |
skip to sidebar
Έκοψαν, την ταβέρνα, τις πιτσαρίες, το σουβλάκι στο χέρι και περιόρισαν δραστικά την παρουσία τους στα εστιατόρια. Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή δεν έχει καμία σχέση με αυτό που εμφανίζονταν πριν από 12 μήνες.
Η οικονομική κρίση χτύπησε και το τελευταίο καταναλωτικό «κάστρο» των Ελλήνων, δηλαδή το φαγητό.
Η εγχώρια αγορά εστίασης μπήκε σε καθοδική τροχιά και έπαψε να αποτελεί το επιχειρηματικό «καταφύγιο» αρκετών Ελλήνων.
Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από κλαδική έρευνα της εταιρείας ICAP στην οποία, μεταξύ άλλων, διατυπώθηκαν αρνητικές προβλέψεις για τη φετινή χρονιά.
Οι Ελληνες ξόδεψαν 805 εκατ. ευρώ λιγότερα χρήματα το 2009, με αποτέλεσμα ο συνολικός τζίρος να μειωθεί στα 5,6 δισ. ευρώ από 6,64 δισ. ευρώ το 2008, σημειώνοντας πτώση κατά 13%. Για το 2010 οι εκτιμήσεις είναι ακόμη πιο δυσοίωνες για την αγορά του φαγητού. Η πτώση αναμένεται να «αγγίξει» το 20%.
To 2011 η βουτιά αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη…
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου