Ενδιαφέροντα στατιστικά για τη χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα δημοσίευσε η Google Greece, στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποίησε για το Adsense πριν από μερικές μέρες στην Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία περιλαμβάνουν τα εξής:Ο όρος «δουλειές στο εξωτερικό» εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το δεύτερο τρίμηνο του 2009 και μετά.Οι όροι “Tsunami” και «Τζούλια» εμφανίζουν τις μεγαλύτερες εξάρσεις (spikes) ως προς των αριθμό των αναζητήσεών τους, ο καθένας για διαφορετικούς όσο και …ευνόητους λόγους.
Τι κοινό έχουν σύμφωνα με το Google το Τσουνάμι και ηΤζούλια;
Ενδιαφέροντα στατιστικά για τη χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα δημοσίευσε η Google Greece, στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποίησε για το Adsense πριν από μερικές μέρες στην Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία περιλαμβάνουν τα εξής:Ο όρος «δουλειές στο εξωτερικό» εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το δεύτερο τρίμηνο του 2009 και μετά.Οι όροι “Tsunami” και «Τζούλια» εμφανίζουν τις μεγαλύτερες εξάρσεις (spikes) ως προς των αριθμό των αναζητήσεών τους, ο καθένας για διαφορετικούς όσο και …ευνόητους λόγους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου