Μπορί: "Βγαίνω μόνο με παίκτες πόκερ"

Η Λιβ Μπορί ήταν το κεντρικό πρόσωπο στο ντοκιμαντέρ του BBC Channel 4, Poker's Million Dollar Girl, όπου μίλησε για την πορεία της και αποκάλυψε με ποιον τρόπο χρησιμοποιούσε την εμφάνισή της για να πετύχει στο πόκερ.
Το πρώην μοντέλο και νυν επαγγελματίας παίκτρια του πόκερ παραδέχτηκε πως για να πετύχεις σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο, όπως αυτός του πόκερ, πρέπει να χρησιμοποιείς όλα τα μέσα που διαθέτεις – όπως η εμφάνισή σου.

Η 26χρονη Μπορί δήλωσε επίσης πως ευελπιστεί η πορεία της στο πόκερ να ενθαρρύνει ακόμα περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με το άθλημα.

 
«Ο κόσμος θεωρεί πως το παιχνίδι είναι μόνο για άντρες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι έτσι. Οι άντρες και οι γυναίκες που κάθονται σε ένα τραπέζι είναι ισότιμοι και δεν διαφέρουν σε τίποτα μεταξύ τους», τόνισε η Μπορί.



Και συνέχισε λέγοντας: «Μπορώ να καταλάβω γιατί οι γυναίκες φοβούνται να παίξουν πόκερ με άντρες. Ωστόσο, θα τις συμβούλευα να ξεκινήσουν να παίζουν σε κάποια τοπική λέσχη για να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση.

Προσωπικά, το ότι σαν γυναίκα έπαιζα με άντρες, λειτούργησε σαν ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Καθόμουν στα τραπέζια, έχοντας ένα πράο βλέμμα και οι αντίπαλοί μου δεν ήταν καθόλου επιθετικοί απέναντί μου. Οι περισσότεροι σε αφήνουν στην ησυχία σου.


Αυτό, είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα, αλλά πλέον έχω φτάσει σε ένα σημείο που παίζω αρκετά καλά και δεν έχω ανάγκη να χρησιμοποιώ την εξωτερική μου εμφάνιση.


Όταν οι άντρες νόμιζαν ότι ήμουν φοβισμένη και ότι δεν έπαιζα καλά, συνέχιζα να παίζω έτσι, αλλά πλέον αυτό δεν γίνεται γιατί είμαι αρκετά γνωστή».

Αναφερόμενη σε πιο προσωπικά θέματα, τόνισε πως δεν υπάρχει περίπτωση να βγει ραντεβού με κάποιον που δεν είναι παίκτης πόκερ.

«Από τότε που άρχισα να ασχολούμαι με το πόκερ, μου είναι δύσκολο να βγω με κάποιον που δεν είναι παίκτης πόκερ και δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου με κάποιον που δεν ανήκει στο χώρο.

Οι παίκτες του πόκερ ταξιδεύουμε τόσο πολύ, που θα ήταν πολύ δύσκολο να διατηρήσεις μια σχέση εκτός του χώρου. Επίσης, είναι υπέροχο να είσαι με κάποιον που ξέρει πόκερ και να σε καταλαβαίνει, όταν κάτι δεν πάει καλά στο παιχνίδι».


Η Μπορί παραδέχτηκε ότι εδώ και έξι μήνες διατηρεί σχέση με τον Κέβιν Μακφί, τον οποίο γνώρισε – φυσικά – παίζοντας πόκερ.

«Ο Κέβιν και εγώ έχουμε παίξει πολλές φορές αντίπαλοι. Πλέον, όταν βρισκόμαστε στο ίδιο τραπέζι, είναι πολύ διασκεδαστικό. Νομίζω ότι είμαστε στο ίδιο επίπεδο. Είναι και αυτός ένας πάρα πολύ καλός παίκτης».
'

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου