Νέο επεισόδιο με τον Πάγκαλο στην Τζιά

Χθες το βράδυ ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και η παρέα του απολαμβάνουν το δείπνο τους σε ταβέρνα του νησιού. Στο κοντινό τραπέζι καθόταν ένα νεαρό ζευγάρι. Η παρουσία του Αντιπροέδρου της κυβέρνησης όπως είναι φυσικό δεν περνάει απαρατήρητη και η κοπέλα απευθυνόμενη στον Αντιπρόεδρο, λέει: "Εγώ έχω...




διορισθεί με το ΑΣΕΠ. Δεν τα φάγαμε μαζί. Γιατί μου κόβεται τα λεφτά μου;" για να συμπληρώσει ο συνοδός της: "Ξεπουλάτε την πατρίδα". Σύμφωνα με τα όσα είπε αυτόπτης μάρτυρας, στον Real fm 97.8 ο Θόδωρος Πάγκαλος απάντησε στην κοπέλα λέγοντας: "Εγώ τα κάνω μόνος;". Τότε τον λόγο πήρε και πάλι ο συνοδός της κοπέλας: "Είσαι μέρος του συστήματος". Στο έντονο φραστικό επεισόδιο ενεπλάκη μία άλλη παρέα για κατευνάσει τα πνεύματα. Απευθυνόμενοι στην κοπέλα, είπαν: "Δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις. Έχουν δικαίωμα να φάνε. Άφησέ τους να φάνε μια μπουκιά και μη τους ψηφίζεις".

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου